KARIERA

Chcesz do nas dołączyć?

W związku z dynamicznym rozwojem firmy aktualnie poszukujemy kandydatów na następujące stanowiska:

  1. SPECJALISTA DS. REKRUTACJI

    SPECJALISTA DS. REKRUTACJI

    Nr ref. R 03/21

    Miejsce pracy: Warszawa

    Opis zadań:

    • prowadzenie projektów rekrutacyjnych w pełnym zakresie na stanowiska średniego i niskiego szczebla
    • redagowanie i publikacja ogłoszeń o aktualnych ofertach pracy
    • porządkowanie, analiza i selekcja cv
    • przeprowadzenie wstępnych telefonicznych rozmów z kandydatami
    • organizacja i prowadzenie spotkań rekrutacyjnych
    • aktywne pozyskiwanie kandydatów do pracy
    • aktywne i samodzielne prowadzenie bezpośrednich rekrutacji (spotkania z przedstawicielami lokalnych społeczności, samorządów, etc.)
    • doradztwo i budowanie pozytywnych relacji, a także współpraca z menadżerami wewnętrznymi
    • współpraca z Urzędami Pracy, Agencjami rekrutacyjnymi, Biurami karier

    Wymagania:

    • minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku
    • wykształcenie wyższe
    • znajomość pakietu MS Office
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej i samodzielność w wykonywaniu zadań
    • wysoka kultura osobista i zdolności interpersonalne
    • gotowość do bardzo częstych wyjazdów służbowych
    • prawo jazdy kat. B

    Dodatkowym atutem będzie:

    • znajomość branży telekomunikacyjnej

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
    • umowę o pracę
    • wdrożenie stanowiskowe i pomoc na każdym etapie realizacji zadań
    • niezbędne narzędzie pracy
    • atrakcyjną lokalizację biura – w pobliżu Ronda „Radosława” w Warszawie

  2. SPECJALISTA DS. KONTROLINGU

    SPECJALISTA DS. KONTROLINGU – ANALITYK

    Nr ref. SDK 03/20

    Miejsce pracy: Warszawa, Tarnów- jedna z wybranych lokalizacji

    Do Twoich obowiązków należeć będzie:

    • Wsparcie Działu Finansowego/Operacyjnego w sporządzaniu cyklicznych raportów i analiz na potrzeby Zarządu i kadry kierowniczej,
    • Udział w procesie zamknięcia miesiąca, kontrola poprawności ewidencji zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych,
    • Udział w przygotowywaniu planów budżetowych, cyklicznym aktualizowaniu prognoz wynikowych oraz analizowaniu odchyleń od budżetu,
    • Rozwój i wdrażanie narzędzi oraz procesów kontrolnych wspomagających analizę danych finansowych w obszarze kontrolingu,
    • Rozwijanie wewnętrznego systemu sprawozdawczości zarządczej,
    • Prowadzenie i monitorowanie procesu raportowania wewnętrznego i zewnętrznego,
    • Szeroka współpraca z działem księgowości i innymi komórkami organizacyjnymi firmy.

    Od Kandydatów/ek oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego kierunkowego
    • Doświadczenia w pracy na samodzielnym stanowisku w dziale sprawozdawczości, kontrolingu, analiz, audycie lub podobnym,
    • Znajomości zasad rozliczeń kosztów, budżetowania i planowania finansowego,
    • Znajomości podstaw rachunkowości,
    • Bardzo dobrej znajomości arkusza kalkulacyjnego Excel,
    • Umiejętności analitycznego myślenia, wyciągania wniosków,
    • Komunikatywności, umiejętności pracy w zespole, samodzielności w działaniu, elastyczności i odpowiedniego ustalania priorytetów w realizacji zadań,
    • Dobrej organizacji pracy, zaangażowania, dokładności, skrupulatności i rzetelności.

    Dodatkowym atutem będzie:

    • Znajomość VBA,
    • Znajomość systemów finansowo-księgowych.

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • Wdrożenie stanowiskowe oraz wsparcie na każdym etapie realizacji zadań,
    • Możliwość rozwoju zawodowego,
    • Ciekawą i pełną wyzwań pracę,
    • Przyjazną atmosferę w dynamicznym zespole.

  3. ANALITYK OPERACYJNY

    ANALITYK OPERACYJNY

    nr ref.: AO 03/21

    Miejsce pracy: Tarnów, Warszawa – jedna z wybranych lokalizacji

    Opis zadań:

    • analizowanie danych dotyczących KPI oraz innych wskaźników operacyjnych
    • sporządzanie analiz, zestawień oraz prezentacji dotyczących wyników operacyjnych Spółki
    • prowadzenie i monitorowanie procesu raportowania wewnętrznego i zewnętrznego
    • nadzorowanie jakości pracy pracowników z wykorzystaniem narzędzia informatycznego

    Wymagania:

    • wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, finanse, ekonometria, matematyka lub pokrewnym
    • umiejętność szybkiego przyswajania obsługi programów informatycznych
    • umiejętność przetwarzania dużej ilości informacji
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
    • zaawansowana znajomość arkusza kalkulacyjnego MS Excel
    • zdolność analitycznego myślenia
    • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
    • odpowiedzialność, samodzielność, dokładność

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
    • umowę o pracę
    • atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym
    • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
    • pracę w miłej atmosferze w gronie profesjonalistów

  4. KIEROWNIK PROJEKTÓW

    KIEROWNIK PROJEKTÓW

    Nr ref. KP 02/21

    Miejsce pracy: województwo małopolskie, łódzkie lub kujawsko – pomorskie jedna z wybranych lokalizacji

    Opis zadań:

    • prowadzenie zadań inwestycyjnych
    • koordynowanie prac własnych grup wykonawczych i podwykonawców
    • kompleksowe koordynowanie realizacji inwestycji, w tym współpraca z zarządcami nieruchomości, inwestorem oraz firmami podwykonawczymi
    • identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi
    • prowadzenie procesu logistycznego w zakresie materiałów budowlanych
    • rozliczanie finansowe prowadzonej inwestycji / kosztorysowanie
    • budżetowanie, sprzedaż i weryfikacja kosztów inwestycyjnych
    • bieżące raportowanie zaawansowania prac
    • zarządzanie projektami za pomocą systemów informatycznych
    • sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentacji odbiorowej

    Wymagania:

    • doświadczenie w prowadzeniu inwestycji z zakresu telekomunikacji lub instalacji niskoprądowych
    • znajomość sektora telekomunikacyjnego
    • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
    • bardzo dobra organizacja pracy własnej i innych
    • silne zorientowanie na wynik
    • dyspozycyjność
    • prawo jazdy kat. B

    Dodatkowym atutem będzie:

    • wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki łączności, teleinformatyczne, elektroniczne, elektrotechniczne
      lub pokrewne
    • znajomość technologii FTTH
    • znajomość zasad kosztorysowania prac
    • znajomość aplikacji SAP

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
    • umowę o pracę
    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • szkolenie stanowiskowe oraz wsparcie na każdym etapie realizacji zadań
    • samochód służbowy, laptop, telefon
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

  5. PROJEKTANT/KA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH

    PROJEKTANT/KA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH

    Nr ref.: PST 03/21

    Miejsce pracy: Warszawa, Toruń, Gdynia (jedna z wybranych lokalizacji)

    Opis zadań:

    • Wykonywanie projektów technicznych, budowlanych, wykonawczych i powykonawczych w zakresie sieci telekomunikacyjnych, w tym głównie światłowodowych (POPC, FTTH)
    • Nadzór projektancki nad prowadzonymi przez Spółkę inwestycjami
    • Analizowanie i przetwarzanie informacji wejściowej niezbędnej do stworzenia projektu, w tym wizje lokalne, uzgodnienia z zarządcami nieruchomości/klientami
    • Współpraca z przedstawicielami Inwestora w zakresie projektowym
    • Bieżące raportowanie zaawansowania prac
    • Zarządzanie pracą pracowników terenowych

    Wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie, preferowane kierunki łączności, teleinformatyczne, elektroniczne, elektrotechniczne lub pokrewne
    • Doświadczenie w projektowaniu infrastruktury teletechnicznej, w zakresie projektów wykonawczych i budowlanych
    • Doświadczenie w projektowaniu sieci światłowodowych
    • Bardzo dobra znajomość technologii FTTH  oraz POPC
    • Znajomość polskich i europejskich standardów projektowania
    • Znajomość norm i przepisów wynikających z Prawa Budowlanego i Prawa Telekomunikacyjnego
    • Znajomość oprogramowania inżynierskiego CAD, GIS
    • Znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym
    • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
    • Doświadczenie w prowadzeniu kilku projektów równolegle
    • Terminowość w wykonywaniu prac projektowych, zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z inwestorem

    Dodatkowym atutem będzie:

    • Uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej
    • Doświadczenie w wykonywaniu projektów ROI (dzierżawy kanalizacji teletechnicznej)
    • Znajomość wytycznych oraz struktur Orange Polska lub innych krajowych operatorów (Exatel, Netia, Vectra, T-Mobile, Polkomtel)
    • Prawo jazdy kategorii B

    Oferujemy:

    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Niezbędne narzędzia pracy
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    • Pracę przy dużych projektach dla największych krajowych operatorów telekomunikacyjnych.

  6. MŁODSZY PROJEKTANT - KREŚLARZ

    MŁODSZY PROJEKTANT/KREŚLARZ

    Nr ref.: MP/K 03/21

    Miejsce pracy: Warszawa, Toruń, Gdynia (jedna z wybranych lokalizacji)

    Opis zadań:

    • Wsparcie przy wykonywaniu projektów technicznych instalacji wewnątrzbudynkowych na potrzeby uzgodnień z zarządcami budynków, (uprawnienia projektowe nie są wymagane)
    • Wsparcie przy wykonywaniu projektów z segmentu FTTH oraz POPC
    • Wsparcie przy wykonywaniu projektów sieci telekomunikacyjnych zgodnie z wytycznymi inwestora, na podstawie otrzymanych materiałów wejściowych (uprawnienia projektowe nie są wymagane)
    • Wsparcie przy wykonywaniu koncepcji technicznych
    • Wykonywanie dokumentacji powykonawczych
    • Współpraca z pracownikami terenowymi
    • Współpraca z przedstawicielami Inwestora w zakresie projektowym
    • Bieżące raportowanie zaawansowania prac projektantowi wiodącemu

    Wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie
    • Znajomość podstaw technologii FTTH, POPC (podstawowa)
    • Umiejętność czytania rysunków technicznych (podstawowa)
    • Znajomość oprogramowania inżynierskiego CAD (podstawowa – średniozaawansowana)
    • Znajomość pakietu MS Office (podstawowa)

    Mile widziane:

    • Studenci kierunków technicznych
    • Doświadczenie w projektowaniu sieci światłowodowych (w tym POPC, FTTH)

    Oferujemy:

    • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    • Wsparcie koordynatorów z biura projektowego
    • Niezbędne materiały zebrane podczas wizji terenowych oraz dane potrzebne do wykonywania projektów
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
    • Pracę przy dużych projektach dla największych krajowych operatorów telekomunikacyjnych
    • Możliwość pracy w formule Home Office
    • Elastyczny czas pracy
    • Szkolenia umożliwiające rozpoczęcie pracy oraz zapewniające dalszy rozwój

  7. PRACOWNIK DO SPRAWOWANIA NADZORU INWESTORSKIEGO - PRACA W TERENIE

    PRACOWNIK DO SPRAWOWANIA NADZORU INWESTORSKIEGO – PRACA W TERENIE

    Nr ref.: N 03/21

    Poszukujemy do pracy w następujących lokalizacjach:

    – Łódź, Pabianice (jedna z wybranych lokalizacji) lub

    – Powiat tomaszowski i rawski

    Opis zadań:

    • Sprawowanie nadzoru nad pracami prowadzonymi w pobliżu i na infrastrukturze jednego z Operatorów Sieci Telekomunikacyjnej
    • Ewidencjonowanie wykonanych prac
    • Samodzielne organizowanie dnia pracy w oparciu o otrzymane zlecenia
    • Praca w terenie

    Wymagania:

    • umiejętność organizacji pracy własnej
    • umiejętność czytania i uzupełnianie dokumentów, raportów
    • gotowość do pracy w terenie
    • prawo jazdy kat. B. – warunek konieczny

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
    • formę zatrudnienia: umowa cywilnoprawna
    • stawka godzinowa plus premia
    • praktyczne przeszkolenie na stanowisku pracy
    • niezbędne narzędzia pracy

  8. DYSPOZYTOR/KA - PRACA BIUROWA

    DYSPOZYTOR/ KA – PRACA BIUROWA

    nr ref.: D 02/21

    Miejsce pracy: Tarnów, Łodź, Toruń (jedna z wybranych lokalizacji)

    Opis zadań:

    • nadzór nad pracą techników,
    • przyjmowanie za pomocą aplikacji informatycznej zleceń od Klienta,
    • przydzielanie i przekazywanie zleceń do realizacji pracownikom technicznym,
    • monitorowanie statusu realizacji zleceń oraz wskaźników ich wykonania,
    • weryfikacja poprawności i kompletności przekazywanych danych nt. realizacji zleceń,
    • terminowe i prawidłowe odpisywanie (zamykanie) zleceń w aplikacji informatycznej,
    • odpowiadanie na reklamacje, monity, interwencje.

    Wymagania:

    • wykształcenie min. średnie,
    • dobra znajomość pakietu MS Office,
    • umiejętność pracy pod presją czasu,
    • rzetelność, zaangażowanie w powierzone obowiązki i silna motywacja do pracy,
    • dyspozycyjność.

    Dodatkowym atutem będzie:

    • znajomość branży telekomunikacyjnej
    • zdolność kierowania zespołem
    • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (call center, obsługa klienta przy użyciu aplikacji informatycznej).

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w firmie o ugruntowanej pozycji
    • dobre warunki pracy i wynagrodzenia,
    • szkolenie stanowiskowe i pomoc doświadczonych członków zespołu na każdym etapie realizowania zadań
    • możliwość rozwoju zawodowego.

  9. KIEROWNIK GRUPY TECHNICZNEJ

    KIEROWNIK GRUPY TECHNICZNEJ

    Miejsce pracy: Toruń, Bydgoszcz, Nowy Sącz, Łódź, Tomaszów Mazowiecki (jedna z wybranych lokalizacji)

    Nr ref. KGT 02/21

    Opis zadań:

    • nadzór i koordynacja zadań w powierzonym obszarze (inwestycje FTTH, utrzymanie sieci),
    • planowanie, organizacja i kontrola prac własnych grup wykonawczych i podwykonawców,
    • prace biurowe związane z przygotowaniem dokumentów niezbędnych do prawidłowej pracy Grupy Technicznej, w tym współpraca z zarządcami nieruchomości, inwestorem oraz firmami podwykonawczymi,
    • identyfikowanie ryzyk i zarządzanie nimi,
    • prowadzenie procesu logistycznego w zakresie materiałów budowlanych,
    • rozliczanie finansowe prowadzonej inwestycji / kosztorysowanie, ,
    • budżetowanie, sprzedaż i weryfikacja kosztów inwestycyjnych,
    • bieżące raportowanie zaawansowania prac,
    • zarządzanie projektami za pomocą systemów informatycznych,
    • sprawdzanie poprawności i kompletności dokumentacji odbiorowej.

    Wymagania:

    • wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki łączności, teleinformatyczne, elektroniczne, elektrotechniczne
      lub pokrewne,
    • doświadczenie w prowadzeniu inwestycji z zakresu telekomunikacji lub instalacji niskoprądowych,
    • doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników,
    • znajomość sektora telekomunikacyjnego,
    • znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowanym,
    • umiejętność zarządzania zespołem, czasem i zadaniami,
    • prawo jazdy kat. B.

    Dodatkowym atutem będzie:

    • doświadczenie w prowadzeniu projektów telekomunikacyjnych,
    • znajomość aplikacji: Marketplanet, SAP.

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych,
    • umowę o pracę,
    • wdrożenie stanowiskowe,
    • atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy oparty na wynikach pracy,
    • narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon,
    • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwoju w strukturach Spółki.

  10. MONTER SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH

    MONTER SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH

    Nr ref.: M 02/21

    Poszukujemy osób w następujących lokalizacjach:

    województwo małopolskie: Nowy Sącz, Limanowa, Tarnów, Brzesko, Bochnia, Gorlice, Nowy Targ, Zakopane

    województwo łódzkie: Łódź, Kutno, Tomaszów Mazowiecki, Opoczno, Piotrków Trybunalski, Poddębice, Łęczyca, Zduńska Wola, Łask, Zgierz

    województwo kujawsko-pomorskie: Bydgoszcz, Toruń, Grudziądz

    Opis zadań:

    • montaż urządzeń i usług telekomunikacyjnych u abonentów.
    • wykonywanie instalacji miedzianych oraz światłowodowych,
    • usuwanie uszkodzeń, awarii i stanów zagrożeń na sieciach dostępowych,
    • konserwacja, ewidencja i weryfikacja elementów sieci i urządzeń.

    Wymagania:

    • wykształcenie min. zawodowe lub średnie techniczne,
    • podstawowa wiedza na temat urządzeń związanych z dostawą Internetu,
    • zdolności manualno – techniczne,
    • chęć do pracy oraz gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji,
    • prawo jazdy kat. B. – warunek konieczny!

    Dodatkowym atutem będzie:

    • znajomość branży telekomunikacyjnej,
    • uprawnienia energetyczne do 1kV.

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych,
    • wynagrodzenie zasadnicze plus atrakcyjny system premiowy,
    • po przyuczeniu do pracy samochód służbowy do samodzielnej realizacji zleceń,
    • praktyczne przeszkolenie na stanowisku pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji,
    • pracę w miłej atmosferze w gronie profesjonalistów.

  11. INSTALATOR SIECI ŚWIATŁOWODOWYCH (FTTH)

    INSTALATOR SIECI ŚWIATŁOWODOWYCH (FTTH)

    Nr ref.: M 02/21

    Poszukujemy osób w następujących lokalizacjach:

    województwo małopolskie: Tarnów, Brzesko, Nowy Sącz, Limanowa, Nowy Targ, Zakopane

    województwo łódzkie: Łódź, Kutno, Tomaszów Mazowiecki, Poddębice, Łęczyca, Zduńska Wola, Łask, Zgierz, Skierniewice, Piotrków Trybunalski

    województwo kujawsko-pomorskie: Toruń, Bydgoszcz, Grudziądz

    Opis zadań:

    • montaż urządzeń i usług telekomunikacyjnych u abonenta
    • wykonywanie instalacji światłowodowych
    • wykonywanie pomiarów światłowodów z użyciem specjalistycznych mierników
    • spawanie światłowodów

    Wymagania:

    • chęć do pracy oraz gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji
    • podstawowa wiedza na temat urządzeń związanych z dostawą Internetu
    • obsługa elektronarzędzi
    • prawo jazdy kat. B. – warunek konieczny!

    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku oraz dużych perspektywach rozwojowych
    • zatrudnienie na umowę zlecenie z atrakcyjnym wynagrodzeniem
    • praktyczne przeszkolenie na stanowisku pracy oraz możliwość podnoszenia kwalifikacji
    • niezbędne narzędzia pracy

              W trosce o świadczenie usług na najwyższym i najnowocześniejszym poziomie technologicznym stale dbamy o aktualizowanie kompetencji i rozwój umiejętności naszych Pracowników. Nasz zespół tworzą często ludzie z długim stażem, którzy z sukcesami przechodzą drogę kariery i zdobywają coraz wyższy zawodowy poziom. Tylko profesjonalna i szybka reakcja na rosnące wymagania naszych   Klientów,   obejmująca    jakość,  efektywność i uniwersalność pozwala nam na wypracowanie przewagi technologicznej na rynku fotowoltaicznym, energetycznym i telekomunikacyjnym.

              Doceniając zaangażowanie i wykonywanie zadań z pasją przez naszych Pracowników, dbamy o podnoszenie ich kwalifikacji. Wiemy, że podwyższanie jakości i  efektywności pracy poprzez doskonalenie umiejętności buduje dobrą atmosferę w zespole. Szukamy ludzi, którzy są gotowi podejmować nowe wyzwania i są  otwarci  na  zmiany.   Jesteśmy chętni  przekazywać  naszą  wiedzę i umiejętności. Oczekujemy współdziałania oraz wnoszenia własnego, cennego doświadczenia.

              Osoby zainteresowane pracą w HuaPol prosimy o przesyłanie aplikacji zgodnie ze wskazaniami podanymi w ofercie pracy na adres e-mail: praca@huapol.pl

              Każda aplikacja (CV) przesyłana na ww. adres e-mail powinna zawierać następującą klauzulę (odpowiednio dla HuaPol Telekom Sp. z o.o. albo dla HuaPol Services Sp. z o.o.):

              Będąc świadomy swoich praw wynikających z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej „RODO”), jak również z ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) (dalej „UODO”), wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HuaPol Telekom Sp. z o. o./HuaPol Services Sp. z  o.o. z siedzibą przy ul. Grzybowskiej 80/82, 00-844 Warszawa danych osobowych zawartych w mojej aplikacji, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji.

              W przypadku braku ww. klauzuli aplikacja nie będzie rozpatrywana przez HuaPol, a pochodzące z niej dane będą natychmiast usunięte.

              Jednocześnie HuaPol informuje, iż przekazane w aplikacji (CV) dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami i zasadami określonymi w Polityce prywatności dostępnej TUTAJ

              Masz pytania?

                Grupa HuaPol

                Specjalizujemy się w budowie farm fotowoltaicznych oraz mniejszych instalacji, utrzymaniu sieci, budowie infrastruktury i dostarczaniu usług telekomunikacyjnych i energetycznych.

                ADRES

                ul. Grzybowska 80/82
                0-844 Warszawa

                TELEFON

                +48 22 828 57 01

                FAX

                +48 22 828 57 01

                EMAIL

                biuro@huapol.pl

                W ramach inwestycji zapewniamy kompleksową realizację „pod klucz”, począwszy od wyselekcjonowania lokalizacji najbardziej korzystnej z punktu widzenia opłacalności, poprzez wszelkie uzgodnienia koncepcyjne oraz wybór